راهنمای اتصالات موتور کرکره به درب برقی
نوشته شده توسط : اهورا

درب های برقی با موتور کرکره جزو بهتین گزینه های موجود در بازار برای استفاده به عنوان درب اتوماتیک می باشند و می توانند نیاز های شما را تا حد زیادی بر طرف کنند. درب های برقی با موتور کرکره به دلیل ویژگی های بسیار مفیدی که دارند در تعداد زیادی از خانه ها، مغازه ها، مراکز تجاری وبسیاری دیگر از مکان ها مورد استفاده قرار می گیرند. 

 

چه موتور کرکره ای را می توان به درب برقی وصل کرد؟

موتور های مختلفی وجود دارد که به طور خاص برای استفاده در گیت های برقی ساخته شده است. از مهم ترین این موتور ها می توان به موتور های ساید و موتور های توبلار اشاره کرد. این موتور ها مستقیما به چرخ دنده ها متصل می شوند که باعث کاهش سرعت در مواقع لازم و عملکرد صحیح درب ها می شوند. انتخاب موتور کرکره مناسب به طول و وزن درب، نوع درب و بیرون یا داخل بودن درب بستگی دارد. 

 

سیم کشی و اتصال موتور کرکره به درب برقی

موتور های استفاده شده برای کرکره های برقی معمولا از دو نوع ساید و توبلار می باشند. نحوه کلی برقرای اتصال میان موتور کرکره و درب برقی یکسان است اما دارای تفاوت هایی نیز هستند. در ادامه کمی بیشتر راجع به اتصالات موتور کرکره ساید و موتور کرکره توبلار با درب برقی می خوانیم: 

1. اتصال موتور کرکره برقی ساید به درب برقی: ایجاد اتصال میان موتور کرکره ساید با بهترین برند درب برقی کمی ساده تر از ایجاد ارتباط میان موتور توبلار با درب برقی می باشد. 

2. اتصال موتور کرکره برقی توبلار به درب برقی: ایجاد اتصال میان موتور کرکره برقی توبلار به نسبت موتور کرکره ساید با درب برقی از پیچیدگی بیشتری برخوردار می باشد. 

 

قطعات داخلی مورد نیاز موتور برای اتصال با درب برقی

برای ایجاد اتصال میان موتور کرکره و درب برقی قطعاتی مورد نیاز می باشد که نبود آنها فرایند را با مشکل مواجه می کند. مهم ترین این قطعات شامل موتور، خار، آداپتور، پایه ستاره ای و ... میباشند.

 

شما می توانید ادامه مطلب را در لینک زیر مطالعه کنید:

راهنمای اتصالات موتور کرکره به درب برقی

شما می توانید برای مشاوره و خرید با شماره زیر تماس بگیرید:

02184216





:: برچسب‌ها: موتور کرکره , موتور کرکره برقی , موتور کرکره سوپرلایف , بهترین برند درب برقی , ,
:: بازدید از این مطلب : 76
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : چهار شنبه 20 بهمن 1400 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه:








cache01last1653065131